یاوه گو

پر سیمرغی به کارم نمیاد قصه نگو،من خودم باید طلسم دیو رو بشکنم...

یاوه گو

پر سیمرغی به کارم نمیاد قصه نگو،من خودم باید طلسم دیو رو بشکنم...

ریسک عظمی علیه السلام یا لعنت الله علیه:/

پنجشنبه, ۹ تیر ۱۴۰۱، ۰۴:۵۳ ب.ظ

در ساعت های باقی به کنکور تجربی...دارم فکر میکنم که اگه امسال نرسم به سه رشته...میمونم!برای سومین سال پشت کنکور میمونم...خیلی ترسناکن نه؟خیلی

ولی هیچ وقت به اندازه الان روشن نبودم 

روشن شدمفهمیدم چی به چیه 

اسب از کدوم آبشخور آب میخوره...مسلما میتونم نتیجه بگیرم...سال قبل...سال قبل تر...همه همه ش من نبودم...مریض بودم...الان هوشیار ترم...خیلی...

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۹
یاوه گو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی