یاوه گو

پر سیمرغی به کارم نمیاد قصه نگو،من خودم باید طلسم دیو رو بشکنم...

یاوه گو

پر سیمرغی به کارم نمیاد قصه نگو،من خودم باید طلسم دیو رو بشکنم...

زاویه ی شصت درجه مثلث

سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۳۵ ب.ظ

موندم چیکار کنم؟بهم وابسته میشه؟بیشتر ازین؟وابسته مه؟خودش می‌دونه که تا آخر براش نیستم نه؟میدونه نه؟چقدر وحشتناکه ولی جفتشون رو میخوام .هردو رو میخوام.میدونم دلم با کی هست ولی نمیتونم از اون یکی هم بگذرم میگیری چی میگم؟میخوامشون

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۰
یاوه گو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی